woensdag 6 november 2013

Limited edition: Essence Beauty Beast – Girls on tour with Justin Bieber

Toen ik naar het Kruidvat fietste om heat protection voor me haar te halen liep ik ook nof even langs essence en toen zag ik: 

Essence Beauty Beast – Girls on tour with Justin Bieber



Jeeeeeeee ik natuurlijk blij want ik dach: dat word een review!!

Dus daarom test ik ALLE producten voor jullie!!!

Ik begin met mijn favorite en dat is de Shimmer powder.


Deze shimmer is heel erg mooi en fijn. 
ik gebruik hem gewoon boven mijn blush en je krijgt er een hele mooie gezonde glim van.

Nu ga ik verder met mijn 2e favorite en dat is de blush.

Hij is heel erg mooi en geeft ook een hele mooie tint want hij lijkt heel erg vel roze maar dat is niet echt zo.

De oogschaduws hebben me niet echt heel erg verrast want het zijn gewoon standaard kleurtjes niet heel erg bijzonder!

Soms zijn er van die dingen bij essence zoals een toilet tasje of potjes en nu dus weer zoiets geks: Hair tie!!


Ik weet niet echt hoe ik ze moet gebruiken maar voor deze keer gebruik ik ze maar als haar elastiekje maar dan zie je heel erg dat kleine knoopje zitten. Dus ik moet nog even kijken/opzoeken hoe je deze dingen moet gebruiken!
Het volgende waar ik over ga vertellen zijn de lipglossjes in de kleuren:
01 Groupie at heart
02 Eenie meenie
03 I’m backstage


Deze lipglossjes vind ik prima goede dekking mooie kleuren alleen vind ik ze een klein beetje aan de plakkerige kant maar dat is meestal met wat goedkopere lipglossjes.

Nu iets waar ik echt heel erg tevreden over ben en dat is de eyeliner van essence en die heet: 2in1 eyeliner!
Zoals je al in de naam hoort heeft ie 2 kanten en de ene kant is iets dikker dan de ander maar ze werken allebei even fijn.

zoals ik net al zei is hij echt prima!

Nu ga ik verder met de nagellak en zoals altijd heeft essence daar allerlei soorten van.
01 baby, baby, ooh!
02 I’m backstage
03 As long as you love me
04 Groupie at heart

Dit zijn trouwens de zelfde namen als die van de lipgloss!


Hele mooie kleuren alleen vind ik dat deze lijn de hele tijd dezelfde kleurtjes heeft, voor de rest zij ze ook niet stroperig, te dun, ze dekken ook prima 1 laagje is eigenlijk al genoeg maar ik doe er altijd 2.

Ik keek op google en toen zag ik dat er ook nog papering manicure was maar die was er niet bij mij!?






Shimmer powder- €3,39
Blush: €2,59
Oogschaduw: €1,69 p.s
Hair tie: €1,99
Lipgloss: €1,99
2in1 eyeliner: €2,99
Nagellak: €1,89 p.s


-xxx- Lynn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten